مشتريان با ارزش ترين و مهم ترين دارايي شما محسوب مي شوند. شما براي اينکه بتوانين يک تجربه خوب از برند خودتان در ذهن مشتريانتان بسازيد، بايد از يک نرم افزار پشتيباني مشتريان خوب استفاده کنيد.


اين نوع نرم افزارها کمک هاي زيادي به کسب و کارتان مي کنند که در ادامه برايتان به صورت کامل توضيح مي دهم.


نرم افزار پشتيباني مشتريان چيست؟


همانطور که در بالا گفتم: مشتريان ازشمندترين دارايي يک کسب و کار هستند و پشتيباني از آن ها نيز از اهميت بالايي برخوردار است. 


نرم افزار پشتيباني مشتريان، هرچيزي که مربوط به امور پشتيباني مي باشد را پوشش مي دهد و ميتوانيد استفاده هاي زيادي از اين نرم افزار بکنيد. مثل: سيستم تيکتينگ، چت آنلاين، پورتال مشتريان و کلي امکانات ديگر که بسته به شرکت و نوع لايسنس از آن ها استفاده کنيد. به عبارت ديگر اين نرم افزارها کارشان نظارت و مديريت کانال هاي ارتباطي با مشتري مي باشد.


بخش هاي مختلف يک نرم افزار پشتيباني مشتريان


1.تيکتينگ


2.چت آنلاين


3.پورتال مشتريان


4.داشبورد و گزارش گيري


5.اتوماسيون فرآيندها


و.


که بسته به شرکت و نرم افزار اين امکانات ممکن است تغيير کنند.


انتخاب بهترين نرم افزار پشتيباني مشتريان


انتخاب کردن يک نرم افزار براي تيم پشتيباني اصلا ساده نيست. براي همين موضوع من يک چک ليست 5 تايي از مهم ترين ويژگي ها براي شما اماده کرده ام که بتوانين راحت تر اين کار را انجام دهيد و بهترين آن ها را انتخاب کنيد.


1.بهترين کانال هاي ارتباطيتان را بشناسيد


همانطور که مي دانيد هر کسب و کاري، کانال هاي ارتباطي متفاوتي دارد. بايد بفهميد که تيم پشتيباني شما با کدام کانال ارتباطي راحت تر هستند و عملکرد بهتري نيز دارند و کدام کانال مشتريانتان راحت تر هستند.


2.نيازها و اهداف تيم پشتيباني را تعيين کنيد


اين نرم افزار ها فقط يک ابزار هستند که تيم پشتيباني شما براي بهبود امور پشتيباني از آن ها استفاده مي کند و هدايت و رهبري آن با تيم است به همين دليل بايد بدانيد خواسته ها و انتظارات تيمتان چه چيزهايي است و نسبت به آن ها اين انتخاب را انجام دهيد.


3.مقياس پذيري


يکي ديگر از ويژگي ها براي انتخاب نرم افزار پشتيباني مشتريان مقياس پذيري آن است. چند سال ديگر که کارتان رشد کرد شما بايد ظرفيت حجم زياد مشتريان را داشته باشيد تا بتوانيد پشتيباني آن ها را انجام دهيد بي آنکه مشکلي برايتان يا برايشان پيش بيايد.


4.استفاده آسان


وقتي استفاده از يک نرم افزار هلپ دسک آسان باشد، تيم پشتيباني شما گيج و سردرگم نمي شوند تا سريع تري به اهدافشان برسند. پس اين موضوع داراي اهميت بالايي است.


5.اتوماسيون خوب


خيلي بهتر است که ترم افزار هلپ دسک شما فرآيندهاي ساده و تکراري را به صورت خودکار و اتوماسيون انجام دهد. همچنين از قابليت پاسخگويي خودکار هم ميتونيد استفاده کنيد تا در زمان صرفه جويي کنيد


معرفي بهترين نرم افزار پشتيباني مشتريان از ديد من


به نظر شخصي من، بهترين نرم افزار پشتيباني مشتريان که در ايران وجود دارد دانادسک مي باشد. زيرا دانادسک يک نرم افزار پيشرفته در اين کار حساب مي شود و قابليت ها و امکانات بسيار زيادي را در درون خود جا داده است.


با استفاده از دانا دسک، کاربران ميتوانند از کانال هاي ارتباطي که دوست دارند استفاده کنند مانند: چت آنلاين، پورتال کاربري، تيکتينگ، تلفن، ايميل و . با تيم پشتيباني شما ارتباط برقرار کنند.


مزيت هاي دانادسک



  • داشبورد و گزارش گيري

  • تيکتينگ پيشرفته

  • همکاري تيمي

  • سيستم نظرسنجي

  • چت آنلاين

  • پايگاه دانش

  • مديريت SLA

  • اتوماسيون فرآيندها

  • پورتال مشتريان


اميدوارم که مطالبي که گفتم به کمک شما عزيزان بيايد

نرم افزار پشتيباني مشتريان چيست؟

ويژگي هاي يک نرم افزار پشتيباني مشتريان خوب چيه؟

پشتيباني ,نرم ,افزار ,ها ,مي ,مشتريان ,نرم افزار ,افزار پشتيباني ,پشتيباني مشتريان ,آن ها ,تيم پشتيباني ,افزار پشتيباني مشتريان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


اینجا همه چی هست نظارت تصويري | قابليت نرم افزار نظارت تصوير پژوهش لرستان کار و فناوری نیمه اول متوسطه My Bitcoin مطالب اینترنتی parastarnews medadrangiu 16879940 سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه