همانطور که ميدانيد، نرم افزارهاي پشتيباني مشتريان زيادي در دنيا وجود دارد که انتخاب بينشان کمي دشوار است. اما خب به علت تحريم ها و مسلط نبودن همه به زبان انگليسي بعضي از اين نرم افزار ها خود به خود حذف مي شوند.


در اين بلاگ ميخوام راجع به ويژگي هاي اين نرم افزارهاي صحبت کنم که بتونين ديد بهتري نسبت با آن ها پيدا کنيد و بتوانيد بهتر انتخاب کنيد. پس با من همراه باشيد مؤدب


 


نرم افزار پشتيباني مشتريان چيه اصلا؟


اگر نميدونيد نرم افزار پشتيباني مشتريان چيه ميتونين به بلاگ خودم به اسم نرم افزار پشتيباني چيست سر بزنيد يا اگر يک سايت خيلي معتبر در اين زمينه ميخواين ميتونم صفحه نرم افزار پشتيباني مشتريان شرکت داناپرداز برويد. 


به صورت خيلي خلاصه بگم اين نرم افزارها هرچيزي که مربوط به امور پشتيباني مي باشد را پوشش مي دهد و ميتوانيد استفاده هاي زيادي از اين نرم افزار بکنيد. مثل: سيستم تيکتينگ، چت آنلاين، پورتال مشتريان و کلي امکانات ديگر که بسته به شرکت و نوع لايسنس از آن ها استفاده کنيد. به عبارت ديگر اين نرم افزارها کارشان نظارت و مديريت کانال هاي ارتباطي با مشتري مي باشد.


پس يکي از مهم ترين ابزارها براي هر کسب و کاري مي باشد و مورد نياز همه است


 


ويژگي هاي يک نرم افزار پشتيباني مشتريان خوب


اين نرم افزارها بايد يک سري ويژگي داشته باشند که به شما در پشتيباني از مشتريانتان کمک کنند. من اين ويژگي هارا بهشون ميپردازم تا بتونم کمکي به شما در انتخاب اينجور نرم افزارها بکنم



  • امکان يکپارچه سازي ثبت تيکت

  • به صورت هوشمند تيکت را به کارشناس مخصوص خود بدهد

  • گواهي نامه هاي امنيتي

  • پشتيباني از SSl

  • کنترل عملکرد

  • اتوماسيون کارها 

  • گزارش گيري و آناليز پاسخ ها


و .


اين امکانات امکاناتي هستند که نرم افزارهاي زيادي ندارند و براي پيدا کردن آنها بايد قشنگ بگرديد ولي من ميخوام در آخر بهترين نرم افزاري که ديدم را بهتون معرفي کنم که ديگه وقتتونو نگيره اين کار 


پس با من همراه شو 


چطوري بايد بهترين نرم افزار را انتخاب کنيم


انتخاب يک نرم افزار هلپ دسک خوب هم بستگي به ويژگي ها و امکاناتش داره (که الان توضيح دادم) هم بستگي به قيمت داره. درسته که امکانات زياد بهتره ولي بايد به بودجه خودتم نگاه کني ديگه يعني چي؟


من براتون يک ليست 5 تايي از چيزاهايي که موقع انتخاب اين نرم افزارها انجام بدين آماده کردم که بريم با هم ببينيم:


1. تعيين نيازمندي ها و اهداف تيم پشتيباني


2. استفاده آسان


3. نصب و پيکربندي آسان


4. قابليت مقياس پذيري


5. توانمندي هاي اتوماسيون


اين 5 مورد جزو مورد مهم ها هستند که حتما بايد بهشون توجه کنيد.


بهترين نرم افزار هلپ دسک


رسيديم يه قولمون، معرفي بهترين نرم افزار پشتيباني مشتريان. دانادسک


شرکت داناپرداز يکي از بهترين شرکت هاي توليد کننده نرم افزار هاي پشتيباني مشتري، مديريت ارتباط با مشتري، مديريت خدمات IT و. است 


 

نرم افزار پشتيباني مشتريان چيست؟

ويژگي هاي يک نرم افزار پشتيباني مشتريان خوب چيه؟

نرم ,افزار ,پشتيباني ,مشتريان ,ها ,يک ,نرم افزار ,افزار پشتيباني ,پشتيباني مشتريان ,اين نرم ,بهترين نرم ,افزار پشتيباني مشتريان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


کتابها- مقالات و آثار بهروز نصرآزادانی Tracey گلچين مطالب اينترنتي ticketairplane panjaretrenasim mojebartar طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل poonepco کوتی موزیک